31 januar 2011

Joses konfirmationskjole



Det er ved at være længe siden, at Jose blev konfirmeret - et år til maj. Med lidt forsinkelse har jeg fået et konfirmationsbillede, hvor hun har kjolen på, som jeg har syet.

Den er syet i cremefarvet satin med et indsat stykke under brystet - i det samme stof, men dådyrbrunt. Nederste del er syet i 2 lag - yderste lag er creppet chiffon. På chiffonen har jeg syet tylpon-poner, også i dådyrbrunt.

Kjolen er fin og let - og Jose har selv valgt sine leopardsneakers, som passer perfekt til den fine kjole. Helhedsindtrykket bliver ungt og friskt.

2 kommentarer:

  1. Sikke en flot kjole og anderledes. Det kan jeg godt lide. Min datter skal konfirmeres til maj men hun har valgt en helt traditionel hvid kjole. Jeg har foreslået hende et par hvide Converse sneakers meeeen jeg tror at hun er til noget med en lille hæl.

    Ha en dejlig dag. Vh Mette

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå - hvis man ikke skal være lidt fin til sin konfirmation, hvornår så? Et par sølvsko kunne være fine. Min datter var også helt i hvidt, hun valgte flade sko i bronzefarvet. Håber at høre, hvad din datter vælger.

    SvarSlet