19 januar 2011

Besøg i Botanisk Have

En fantastisk svungen, hvid metaltrappe, som virkelig kommer til sit ret med den grønne baggrund.

Jeg tror ikke på begrebet nytårsfortsætter. Det lyder kedeligt, og som de er til for at blive brudt og give dårlig samvittighed. Men jeg kan godt lide at inspirere og udfordre mig selv, når året skifter. Jeg bruger altid tid på at tænke tilbage på året der gik, hvad det har bragt af glæder og erfaringer, allermest tænker jeg, hvad jeg ønsker der skal ske, og hvad jeg ønsker at gøre i året der kommer. Et af mine nytårsønsker er, at jeg vil bruge de kulturelle muligheder i København lidt mere. Første mål blev væksthusene i Botanisk Have, som jeg besøgte sammen med min mand og vores børn. Lige nu ligger haven i vinterdvale - vi har besluttet os for at følge årstidernes skiften og vende tilbage til foråret.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar